سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی
چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ

فال روزانه 8 مهر 1394 برای متولدین تمام ماه ها


اراک فانی » برای مطالعه فال روزانه خود به ادامه مطلب مراجعه کنید

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراکه نمی‌توانید در برابر تغییراتی که به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌کنند دلیل اینکه باید انسان کامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فکر تفریح کردن هستید! ماه تاریک برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان کمک می‌کند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است برایتان مشکل باشد که  که ارزش ایده‌های رویایی‌تان را بفهمید، شما می‌خواهید که به آنهایی که اطراف شما هستند وابسته باشید، اما آنها به نظر آدم‌های توخالی می‌آیند که نمی‌توانید به آنها اتکا کنید. شما با هوشی که دارید باید سعی کنید خود را تغییر داده و تا جایی که امکان دارد از منفعل بودن دوری کنید. اما اگر به خود اجازه غرق شدن در دریای خیالات را بدهید مطمئن باشید که ایده‌ها و افکار بسیار ناخوشایندی برایتان ایجاد می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌‌‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه متولدین تیر ماه

 در محل کار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنکه به غیر از مسئولیتهای کاری، تعهدات شخصی نیز دارید که باید آنها را انجام داده تا به رضایت کافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی که برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت کاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی که می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همکارانتان را از مشکلات زندگی خود آگاه کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 اگرچه شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می‌کنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌کند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود که کارهایتان را سمبل کنید. اطمینان پیدا کیند که کارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید که با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما شجاعت و دلیری بیش از حدی  برای شرکت در موارد بحث دارید، اما این همه جسارت شما لازم نیست زیرا ممکن است شما را به راه‌های منحرف کننده‌ای بکشانند که سبب پشیمانی شما شود. در رباطه با اظرافیان تان قضاوت‌های بدی را در ذهن تان می‌پرورانید، این قضاوت‌های مضرر را از ذهن‌تان دور کنید تا بتوانید با خیال آسوده تری کارهایتان را پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است آن چیزی نباشد که واقعاً بدان نیاز داشته باشید و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

- فال روزانه متولدین آبان ماه

شما در روزهای آینده  شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

- فال روزانه متولدین آذر ماه

خوشبختانه،  سربالایی زندگی تان رو به اتمام است، مشکلات تان به پایان رسیده است. اکنون زندگی تان در سراشیبی قرار گرفته است، بدون هیچ گونه سعی و تلاشی به تمام اهداف تان می‌رسید.  فقظ بنشینید و از زندگی تان لذت ببرید و البته شاکر خداوند نیز باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین دی ماه

شما شروع کرده‌اید تغییراتی که همیشه آرزویش را داشتید در زندگی تان اجرا کنید، اما در این مرحله شک و دودلی خیلی زیادی وجودتان را را فرا گرفته است. این عدم اطمینان امری طبیعی است و تا چند روز آینده از شدتش کاسته می‌شود. در مواقع بیکاری به جای تمرکز کردن روی چیزهایی که نمی‌خواهید به چیزهایی که می‌خواهید فکر کنید. قدرت نگرش‌ها و تفکرات مثبت مطمئناً بیشتر از نه گفتن است.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

 امروز روز جالبی برای شما خواهد بود پس سعی نکنید که دو مقوله‌ی متقاوت را تجربه کنید. از یک طرف، شما مانند دانشمندی می‌مانید که  دو حالت تجزیه ای و منفصل را مشاهده می‌کند.و از طرف دیگر، مانند بازیگری می‌مانید که دنیای عجیبی دارد و تحت تأثیر حرکاتی قرار گرفته است. هردوی این روشها با ارزشند پس با آگاهی کامل آنها را در ذهن خود زمزمه کنید و بدون اینکه بلند آن را بخوانید در دلتان جاری سازید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 مهر 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی