سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی
سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ق.ظ

فال روزانه 7 مهر 1394 برای متولدبن تمام ماه ها

اراک فانی » برای مطالعه فال روزانه خود به ادامه مطلب مراجعه کنید


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر امروز افکاری که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم نکنید فرصت بهتری بدست خواهید آورد تا به آنچه که مدت هاست می‌خواهید برسید. اگر زیاده از حد به احساسات تان توجه کنید و به آنها بها دهید ممکن است شخص بخصوصی را که در اطراف تان است را بترساند چرا که شما بیش از آنچه نشان می‌دهید قوی و نیرومند ظاهر می‌شوید. خردمندانه ترین کار امروز این است که خود را کنترل کنید. فرصت‌ها تا زمانیکه شما خودداری خود را نشان می‌دهید از دست می‌روند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما می‌خواهید ترسها و نگرانی‌های خود را در برابر مسائل مالی آشکار سازید و می‌خواهید بدانید که آنها واقعی اند و یا فقط زاده فکر و خیالتان هستند. شما دوست ندارید دیگران در موردتان قضاوت کنند، بنابراین سعی می‌کنید عصبانیت خود را مخفی نگه دارید. البته دوستان و خانواده تان حس می‌کنند که شما مشکلی دارید، اما آن را به زبان نمی‌آورند؛ برای اینکه می‌دانند این شرایط شما موقتی است. شما مجبور نیستید تمام جزئیات را برای آنها شرح دهید، اما اگر از نگرانی‌هایتان بهشان بگویید، این کارتان باعث می‌شود کمکهایی را دریافت کنید که انتظارش را نداشتید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شما به آسانی نمی‌توانید وقت خود را آزاد کرده و به شادی و تفریح کردن مشغول شوید، مگر اینکه از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده باشید. این روزها شما دوست دارید چند ساعتی را بیکار باشید و به استراحت کردن بپردازید، اما شاید این کار به این سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. شاد بودن و تفریح کردن موهبتی است که زمانی می‌توانید آن را به دست آورید که به اندازه کافی کار کرده باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

- فال روزانه متولدین تیر ماه

 شما امروز به خصوص وقتی با فرد دیگری مواجه می‌شوید، تنها کسی نیستید که آگاهانه رفتار می‌کنید. اگر این فرد همسرتان و یا دوست نزدیکتان بود، در مورد مشکلاتی که جدیداً برایتان به وجود آورده با او صحبت کنید. اما اگر این شخص رئیستان بود، در برابر انتقاداتی که از شما می‌شود زیاد مقاومت نکنید؛ زیرا واکنش نشان دادن با خویشتن‌داری باعث می‌شود آزادی‌هایتان در آینده نزدیک بیشتر شود. 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 حالا که ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است که برنامه‌ریزی های خود را مدیریت کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه کردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 اکنون ماه با زمین هر دو در نشان شما هستند، حرکت او از پنجمین خانه خلاقیت می‌تواند به شما آن حمایتی را که نیاز دارید بدهد. برگشتن به اصول اساسی می‌تواند استراتژی حساسی باشد و می‌توانید پایه‌های این کار را طی هفته‌های آینده بریزید. هر چه شما زندگی را راحت تر بگیرید، فردا باز برایتان راحت تر خواهد شد و به مرور فشاری که برای تغییربه آن می‌دهید او را متحول خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

- فال روزانه متولدین مهر ماه

ممکن است امروز نیاز پیدا کنید که به مسائل خانوادگی‌تان توجه کنید، اگرچه این کار برایتان مشکل ساز نیست، اما می‌تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه‌ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینکه  به خاطر کارهایی که مجبورید انجامشان دهید اعتراض کنید، اولویت را به کارهایی بدهید که هم اکنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر کار بروید. وقتی که توانستید کارهایتان را در کمترین زمان ممکن که اصلاً تصورش را هم نمی‌کردید به اتمام برسانید، شگفت‌زده خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

- فال روزانه متولدین آبان ماه

 اینکه از خودتان مطمئن باشید یک چیز است،‌ اما امروز این اعتماد به نفس کاذبتان می‌تواند شما را با مشکل بزرگی مواجه کند، چرا که ناگهان درمی‌یابید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان دهید که کاری که او  اکنون دارد انجام می‌دهد غلط است، اما نیازی به این نیست که دیگری را وارد مسئله ای کنید که خودتان نمی‌توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، مهم نیست که چه کسی برنده می‌شود؛‌ مهم حفظ عزت نفس  است که به نظر می‌رسد زیاد برای شما سخت  نباشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

اگر به اعتقادات اخیر خود بیش از حد حمله کنید،‌ ممکن است بعضی از در و پنجره‌هایتان شروع به تلق تلق کردن کنند. شما ممکن است درباره روابط خود با دارایی‌های شخصی خود دارید کاملا سفت و سخت باشید. یا، شاید، ستاره شما مجبورتان خواهد کرد که با محدودیت‌های خود مواجه شوید که شما قبلا برای درآمدهای خود که نهانی بدست می‌آورید سر راه خود قرار داده بودید. کلاه خود را نگه دارید؛ زندگی شما درباره تغییرات برای بهتر بنا شده است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

 شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی‌ کسب خواهید کرد. شما انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه شما بدرستی می خواهید که امروز خودجوش و خودانگیخته باشید اما از این می ترسید که دیگران اعمال شما را مورد نقد و نکوهش قرار دهند. ممکن است احساس کنید اخیرا از نظر عاطفی سرگردان شده اید وحتی اگر شما بسیار کم صحبت کنید مثل اینکه هر کسی می داند که شما چه می خواهید. ممکن است آسیب پذیری شما باعث آزار تان شود برای اینکه هر چه که می گویید و انجام می دهید را مانند یک آیینه نشان می دهد. تمرین کردن خوباوری بدون قید و شرط راهی است که ترس شما را از واکنش های دیگران از بین می برد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 مهر 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

 امروز برای رسیدن به اهدافتان لازم است به دیگران سرویس داده و بهشان بیشتر توجه کنید. حتی اگر دلتان بخواهد کاری را هم به خاطر خود انجام دهید، شرایط طوری است که مجبور می‌شوید مدتی صبر کنید. حالا اگر صدای نفس خود را نشنیده بگیرید از نظر معنوی هم ارزشمند خواهد بود؛ ولی لازم است که ناامیدی و شکست خود را کنترل کنید، وگرنه مانع از لذت بردن شما خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی