سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی


اراک فانی » برای مطالعه فال روزانه خود به ادامه مطلب مراجعه کنید

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

 امروز باید خیلی مواظب پولتان باشید، برای اینکه شما می‌توانید آنقدر مشتاق رسیدن به تخیلاتتان بشوید که نتوانید تصویر ذهنی‌تان را تغییر دهید. اما پول خوشبختی نمی‌آورد، حتی اگر شما خودتان را درگیر خریدن کردن چیزهایی مثل لباسهای جدید، یک اثر هنری و یا یک اسباب بازی صنعتی کنید. به جای اینکه به فکر کمکهای مادی باشید، ذهنتان را معطوف به کارهایی بکنید که می‌توانید انجام دهید نه آن کارهایی که انجام داده‌اید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما تمایل دارید عضو یک گروه شوید و به خاطر همین امروز با فداکاری کردن در محل کار می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. هیچ مشکل حادی وجود ندارد: اتفاقات خیلی زیادی در زندگی خصوصی شما رخ داده است و در عین حال در محل کار نیز تقاضاهای زیادی ازتان می‌شود. فراموش نکنید که مجبور نیستید بین زندگی شخصی و کاری خود یکی را انتخاب کنید. شما اگر هم از نظر فکری و هم احساسی برای آنها زمان بگذارید می‌توانید به هردوی آنها برسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما می‌خواهید دیگران و تمام اطرافیان‌تان متوجه کارهای سختی که شما انجام می‌دهید باشند. کار شما شاید سخت باشید اما تمام افراد در تمام ممالک مانند شما در حال تلاش کردن هستند پس نباید این تفکر را داشته باشید که شما از بقیه افراد فعالیت‌های بیشتری را انجام می‌دهید و به خود مغرور شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

- فال روزانه متولدین تیر ماه

الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات‌تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است، پس وقت‌تان را تلف نکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

احساسات شما نسبت به همیشه ژرف‌تر شده‌اند، اما در حال حاضر شما الزاماً دوست ندارید که آنها را با کس دیگرى مطرح کنید. متأسفانه شما در شرایطى قرار خواهید گرفت که نگه داشتن آنها پیش خود به صورت یک راز برایتان مشکل مى‌شود. حتی اگر شما دوست نداشته باشید کسى خلوتتان را به هم بزند ولى این اتفاق می‌تواند آزمون جالبى براپ شما باشد تا بتوانید به کسانى که دوستشان دارید چیزى یاد بدهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

اگرچه شما آدم بسیار واقع بینی هستید، اما امروز ممکن است روزی باشد که فردی را ملاقات کنید که درها را به روی شما باز کند. اگر کسی در زندگی شما پدیدار شد، مطمئن شوید که زمانی را صرف این می‌کنید که بشنوید چه چیزی گفته می‌شود و شما بتوانید در قبال آن پاسخ گو باشید. الان زمان این نیست که به تعقیب ماده غاز وحشی بپردازید. پس مراقب این باشید که چه نوع ماجراجویی را انتخاب می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

- فال روزانه متولدین آبان ماه

اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می‌گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید که این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

 امروزنگران تغییرات اخلاقی و روحیه خود نباشید، زیرا ماه وارد خانه نخست شما شده و این باعث شده که امروز انواع و اقسامی‌ از روحیات خود را به نمایش بگذارید. به این فکر نکنید که اینها از کجا می‌آیند و به کجا می‌روند. بیخود سعی نکنید که عصبانیت تان را به زور کنار بگذارید یا اینکه خود را به چیزی علاقمند کنید. فقط بگذارید احساسات شما راه خود را بروند و سعی نکنید آنها را کنترل کنید. این به معنی آن نیست که باید مسائل درونی تان را با دیگران مطرح کنید. بلکه این اختلافت خودمانی را برای خودتان حفظ کنید تا بتوانید دل تان را زلال و صیقلی کنید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

ممکن است شما امروز کاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می‌تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می‌توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؛  برای اجتناب از خطا باید به خود  یاد آوری کنید که باید بر کارتان تمرکز کنید؛ اگر شما به این فکر کنید که همه چیز عالی شروع می‌شود، این طور نخواهد شد. اما اگر کمی فروتنی و تواضع داشته باشید،‌ امروز برایتان روزی می‌شود که نیروهای خلاقانه شما در یک سطح مفید و موثر آشکار خواهند شد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 مهر 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلمات‌تان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی