سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی
يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

دل نوشته

دل نوشته

در کار سحر روی تو اعجاز مانده است

مضمون چشمهای تو ممتاز مانده است

تنها دو واژه وصف تو شد :” وصف ناپذیر “

از دیدنت دهان غزل باز مانده است

محمد رفیعی‬

دل نوشته

کمی آهسته قدم بردار

تا خاطراتت سر نخورند روی برف های خیالی

تا به تو برسند

کمی آهسته قدم بردار

تا نشکند قلب یخ زده ی من

دل نوشته

هنوز باران در نوشته هایم بی امان می بارد

هنوز من روی نیمکتی چوبی

در سرمای نبودنت تنها  نشسته ام …

دل نوشته

زور که نیست !

وقتی نمی خواهی ام ،

آسمان را هم به زمین بدوزم

نمی آیی ،

تمام شعرهای عالم را هم که خرج کنم ،

مصرعی دوستم نخواهی داشت .

کلمه ای …؛

حتی حرفی ؛

به یادم نخواهی آورد

زور که نیست !

‫‏ا ط‬

دل نوشته

تو هم روزی پیر می‌شوی

اما من پیرتر از این نخواهم شد!

در لحظه‌ای از عمرم متوقف شده ام

منتظرم بیایی و از برابر من بگذری !

زیبایی پیر شده آراسته به نوری که

از تاریکی من دریغ کرده‌ای !

شمس لنگرودی‬

دل نوشته

هر که با مرغ هوا دوست شود

خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود

سهراب‬

دل نوشته

دلتنگی هایم را سپردم به آسمان …

شاید وقتی باران ببارد بفهمی که چقدر دلم برایت تنگ شده …

دل نوشته

گاه زخمی که به پا داشته ام

زیر و بم های زمین را به من آموخته است …

سهراب‬

دل نوشته

امن یجیب… حال دلم اضطراری است

از دختری که ( بد شده ) دیگر فراری است

آن روزهای دائمی اعتبار سوخت

این روز ها خطوط دلم اعتباری است!

زهرا هاشمی‬

دل نوشته

چند قدم آهسته بردار ای آشنای من

آهسته تر از روزهای رفته

روزهایی که بهار را مهمان تن خسته ام کردی

و من فراموش کردم  همه را … جز تو و خودم …

دل نوشته

زندگی بار گرانی ست که بر پشت پریشانی توست !

کار آسانی نیست

نان در آوردن و غم خوردن و عاشق بودن …

دل نوشته

کفش هایم کجاست ؟

می خواهم، سر شب راهی سفر بشوم

مدتی بی بهار طی بکنم

دو سه پاییز دربدر بشوم

‫‏مهدی فرجی‬

دل نوشته

می ترسم !

می ترسم بی تو زیاد زنده بمانم

دل نوشته

در آسمان غزل عاشقانه بال زدم

به شوق دیدنتان پرسه در خیال زدم

دل نوشته

گریه نکن ای پیرزن فالگیر

دستان سردم را رها کن

قامت راست کن

بلند شو

اشک هایت را پاک کن

جز تو کسی به حالم گریه نمی کند

دل نوشته

کتاب حافظم از دست من کلافه شدست

چقدر آمدنت را چقدر فال زدم

غزال من غزلم، محو خط و خال تو شد

چه شاعرانه بدون خطا به خال زدم

حمیدرضا برقعی‬

دل نوشته

این دل اگر کم است بگو سر بیاورم

یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم

خیلی خلاصه عرض کنم : دوست دارمت

( دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم )

دل نوشته

از بیکاری سیگاری روشن کرده

کام نگرفته خاموشش می کنم

با خودکارم کلنجار می روم

جوهرش تمام شده

اما حرف هایم نه

برگ های دفتر یادداشتم به آخر رسیده اند

اما ، حتی نتوانستم

بغضم را برایت بنویسم

تمامش نوشتم

مچاله کردم و انداختم دور

مثل تو …

دل نوشته

می ترسم !

می ترسم ، با دستهای خودم

تو را ، “شعری” کنم

که قـــرنـهــــا وردِ زبانِ مردم شوی

امیر طاهری‬

منبع :اراک فانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی