سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی
دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ

دل نوشته زیبا

دل نوشته زیبا

دل نوشته

del neveshteh

لحظه ها تنها مهاجرانی هستند که

هرگز باز نخواهند گشت

هرگز !

دل نوشته

del neveshteh

کویرم کرد

ابری که دلش جای دیگری گیر بود …

دل نوشته

del neveshteh

آری ، آمدن دلیل می خواهد

ماندن بهانه و رفتن هیچکدام …

دل نوشته

del neveshteh

در انتهای نگاهت کلبه ای خواهم ساخت

تا نگویی : “از دل برود هر آنکه از دیده برفت”

دل نوشته

del neveshteh

آخرش هم رفتی و

هزار بهانه به دست این غروب لامروت دادی

دل نوشته

del neveshteh

خیر و شر هر عمل کز آدمی سر می زند

مزد اعمالش بزودی پشت در ، در می زند

دل نوشته

del neveshteh

هر سال در روز تولدم

شمع های بیشتری برام اشک می ریزند

دل نوشته

del neveshteh

می گفت :

“هیچ کس مثل من زخمهات رو از بَر نیست”

راست می گفت …

دل نوشته

del neveshteh

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد

تو نام مرا چـــــه زود بردی از یاد

من حبه ی قند کوچکی بودم که

از دست تو در پیاله ی چای افتاد

دل نوشته

del neveshteh

” بود “

تلخ ترین کلمه ای که میشناسم

کلمه ای برای ترجمه ی تمام حسرت دنیا

” بود “

یعنی دیگر نیست ، یعنی تو ماندی و حجم سنگین تنهایی

صدایی که دیگر نخواهی شنید

تمام هست هایی که نیست شد

یک جای خالی

” بود “

یعنی دیگر نیست

دل نوشته

del neveshteh

هوا سرد است

نبودنت  بی امان می بارد

و

من در سخت ترین زمستان عمرم گیر کرده ام …

دل نوشته

del neveshteh

باران بهانه بود

تا تو زیر چتر من

تا انتهای کوچه بیایی

و دوستی مثل گلی شکوفه کند…

دل نوشته

del neveshteh

هیچ وقت حرفایی رو که

مردم موقع عصبانیت می زنن فراموش نکن

چون حقیقته !

دل نوشته

del neveshteh

زور که نیست !

وقتی نمی خواهی ام

آسمان را هم به زمین بدوزم

نمی آیی ،

تمام شعرهای عالم را هم که خرج کنم

مصرعی دوستم نخواهی داشت

کلمه ای …

حتی حرفی به یادم نخواهی آورد

زور که نیست !

دل نوشته

del neveshteh

هنوز گم می شوم

در هر خاطره ای که تو در آن پیدا می شوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی