سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی
سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ

اس ام اس عاشقانه ورمانتیک

اس ام اس عاشقانه ورمانتیک

اس ام اس عاشقانه ناب و دیدنی

اس ام اس عاشقانه ناب و دیدنی

تسلیمت شده ام

به بندم رسمانم نکشیده ای. به بند عشقت گرفتار شده ام

پس بیا و با من باش این بهترین زندان دنیاست …

.

.

.

نیمه که هیچ، تو تمام منی

گم نشده ای فراموش نشده ای

گم شده ام فراموشت شده ام

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

ای کاش من هم کسی را داشتم

که ارامم می کرد

که با او سبک می شدم

که با او شاد می شدم

می بینی؟ باز هم دارم نشانی های تو را می دهم

.

.

اس ام اس عاشقانه ناب

Pure love sms

.

.

کمتر بخند

ذوب شد تمام برف زمستان

از گرمی خنده های تو

بیا و یخ دل مرا هم ذوب کن

حتی با نگاهت

.

.

اس ام اس عاشقانه ناب و دیدنی

Pure and beautiful love sms

.

.

هی آسمان!

تو چرا اشک می ریزی؟

دلت گرفته؟

چه شده؟ عشقت رفته؟

چی؟ دلش با یکی دیگر بود؟

بیا امشب با هم باشیم

به هر حال دو هم درد حال یکدیگر را بهتر می فهمند

خیابان سرد و خیس هم قاضی

.

.

جوک فور یو

.

.

بهش گفتن چرا دیوانه شدی؟

گفت از عشقش

گفتن الان ی میخوای؟

گفت سالم شم

گفتن پشیمانی؟

گفت نه. میخواهم سالم شم تا دوباره برایش دیوانه شم

.

.

اس ام اس عاشقانه ناب و دیدنی

Pure and beautiful love sms

.

.

امسال روز تولدت برای خودم پالتو خریده ام

چرا برای خودم؟

چون میخواهم دست هر دومون تو جیبش جا بشه.

خیلی میچسبه عشق تو، توی روزای سرد

میچسبه دست تو، تو روزای سرد

.

.

اس ام اس عاشقانه ناب و دیدنی

Pure and joke4u.ir love sms

.

.

شب بخیر ای عزیزم

می دانم مرا از یاد برده ای

ولی من عادت دارم به شب بخیر گفتنم

شاید قاصدک برایت فرستاد این پیام را

شاید باز هم یادت آمدم

شایــــــــــد

.

.

اس ام اس عاشقانه ناب و دیدنی

Pure and beautiful love sms

.

.

اگر از عشق می نویسم دلیل بر عاشق بودنم نیست

می نویسم که عاشقی از یادم نرود

در این روزگار نامرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی