سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی
دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

اس ام اس الکی مثلا جدید

اس ام اس الکی مثلا جدید

اس ام اس جدید الکی مثلا ۲۰۱۵

دلم جرعه از مرگ را می خواهد

تنها جرعه ای

.

.

.

.

.

الکی مثلا من خیلی افسردم

مُده خوو

.

.

اس ام اس جدید الکی مثلا ۲۰۱۵

.

.

بدبختای ترشیده دیگه من با شماها هیچ رفاقتی ندارم

.

.

.

.

الکی مثلا من نامزد کردم

.

.

اس ام اس جدید

.

.

امروز نامزدم زنگ زده به محل کارم میگه اشغال عوضی تو غلط کردی وقتی زن گرفتی بازم دوست دختر داری

همین الان میرم مهریمو میزارم اجرا پدرتو در میارم

میگم عزیزم چی شده؟ کی این چرت و پرتا رو بهت گفته؟

.

.

.

.

میگه الکی مثلا تو به من خیانت کردی

دیوونن این دخترا بخدا. فکر کردم واقعیه فهمیده خخخ

.

.

اس ام اس جدید الکی مثلا ۲۰۱۵

.

.

وای خدایا چرا انقدر منو خنگ و منگل افریدی اخه

.

.

.

.

الکی مثلا من دخترم

پسرا پرچمو یکی نگه داره من برم قلیون چاق کنم

.

.

اس ام اس جدید الکی مثلا ۲۰۱۵

For example, in 2015 new fake sms

.

.

دوست دخترمو با یه پسره دیدم میگم این کیه

.

.

.

.

میگه الکی مثلا من بهت خیانت کردم

منم انقد زدمش صدا بز داد. من شوخی ندارم اینجا

.

.

اس ام اس جدید الکی مثلا ۹۴

.

.

من انقدر دخترا رو خوب میفهمم و درکشون میکنم که نگو

.

.

.

.

الکی مثلا من حیوانات رابطه هم زیستی دارم خخخ

.

.

اس ام اس جدید الکی مثلا

.

.
استقلال پر طرفدارترین و بهترین تیم آسیاس

.

.

.

.

.

الکی مثلا من تب دارم

.

.

جوک فور یو

.

.

قیچی

گاز

پنس

کوتر

.

.

.

.

.

الکی مثلا من جراحم

.

.

اس ام اس جدید الکی مثلا

For joke4u.ir in new fake sms

.

.

من عشق کیم؟

من عسل کیم؟

.

.

.

.

الکی مثلا شما بگید تو تو

نامردی نکنید خدایی دیگه :/

.

.

اس ام اس جدید الکی مثلا ۲۰۱۵

For example, in 2015 new fake sms

.

.

چه حالی میده فینال جام جهانی دارم تو ورزشگاه ازادی میبینم

.

.

.

.

.

الکی مثلا ایران میزبان جام جهانی شده. فانتزیه دیگه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی