سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی
شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ب.ظ

دل نوشته

مجموعه دل نوشته های مفهومی زیبا و عاشقانه مرداد ماه 1394

ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ

ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺑﯿﺼﺪﺍ …

ﺗﻮ ﭼﺘﺮ ﺭﺍ ﺑﺎﻻﯼ ﺳﺮﻡ ﮔﺮﻓﺘﯽ !

ﺍﻣﺎ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﺧﯿﺲ ﺍﺯ

ﮔﺮﯾﻪ ﻣﺎﻧﺪ !!

ﻭ ﺗﻮ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯼ

ﭼﺘﺮ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﻻﯼ ﺩﻟﻢ ﺑﺎﺷﺪ !

ﻧﻪ ﺭﻭﯼ ﺳﺮﻡ …

امیر ناصری‬

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

عکس ها

تنها

پنجره هایی هستند

که زمان و همه دنیای آن سویش

از حرکت ایستاده است…

کاش میشد

به جایی در این عکس ها کوچ می کردیم…!

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

از خویش گریزانم

از مردم دنیا نیز

در جمع پریشانم

در خلوت تنها نیز

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

غزلهایم مشقی از هجرت توست

هر چند ناچیز!

هدیه ی چشمانت می کنم

که خلاصه ی عشق است و هیچ جز آن ندید

تا با هر نفس گفته باشم

دنیا بی تو جای خوبی نیست

امیر طاهری‬

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

نمی گویم دوستت دارم

تمام دوست داشتن های دنیا را

به هر جان کندنی شده

می ریزم پای تو

“تویی که نمی خواهی بفهمی دوستت دارم…”

ا ط‬

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

زندگی دفتری از خاطره هاست…

یک نفر در دل شب

یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست

یک نفر همسفر سختی هاست

چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد

ما همه همسفر و رهگذریم

آنچه باقیست فقط خوبی هاست…

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

بعضی لعنتی ها هیچ کاری نمی کنند

فقط می گویند دوستت دارم

و بعد می روند …

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

کلماتم

ترکیبات اضافی نیست

غم اوست و خاک من

بی کسره و فاصله …

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

چشم در راه کسی هستم

کوله بارش بر دوش

آفتابش در دست

خنده بر لب ، گل به دامن ، پیروز

کوله بارش سرشار از عشق ، امید

آفتابش نوروز

باسلامش ، شادی

در کلامش ، لبخند

از نقس هایش گُل می بارد

با قدم هایش گُل می کارد

مهربان ، زیبا ، دوست

روح هستی با اوست

قصه ساده ست ، معما مشمار

چشم در راه بهارم آری

چشم در راهِ بهار

فریدون مشیری‬

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

ﺑﺎ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭﮔﯿﺮﻡ

ﺑﯽ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﮔﺮ ﺳﯿﺮﻡ

ﺗﻮ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﯽ

ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻣﺪﺍﻡ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻡ

ﺗﺮﮎ ﯾﮏ ﺑﺎﺭﻩ ﺍﺕ ﺧﺮﺍﺑﻢ ﮐﺮﺩ

ﺑﯽ ﺣﻀﻮﺭﺕ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭ ﮔﯿﺮﻡ

ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪﻡ ﺑﺮﺍﻡ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯼ

ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﭘﺎﯼ ﺗﻌﺒﯿﺮﻡ

امیر طاهری

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

در من

تویی

در حال مرگ است …

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

دلم رنج عجیبی می برد از دوری ات اما

نجابت می کند مانند بانوهای ایرانی …

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

صدای سوت قطار که می آید

عده ای گوششان را می گیرند و

عده ای قلبشان را …

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

ساعت را برداشتم

تا نکوبد ثانیه های نبودنت را ،

که حس نکنم !

چه قدر برای آمدنت دیر شده …

نشسته ام و بین رفتن های تو

و ماندنهای خودم

مخرج مشترک می گیرم!

حاصلش فقط

داغِ تو می ماند

روی دلم

امیر طاهری‬

دلنوشته های زیبای رمانتیک و عاشقانه

جاده های سردرگمی که

از حوالی من می گذرند

قدم های تو را

به من نخواهند رساند …

وقتی خودشان

در پیچ و خم

خاطره ها و آرزوها

گم شده اند …..!!!

سید‬ حسین دریانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی