سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی
شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

بیوگرافی طناز طباطبایی

بیوگرافی خانم طناز طباطبایی

عکسها و بیوگرافی طناز طباطبایی طناز طباطبایی و همسرش طناز طباطبایی و خواهرش طناز طباطبایی قد طناز طباطبایی در کلاه قرمزی طناز طباطبایی در جشنواره فیلم فجر طناز طباطبایی اینستاگرام طناز طباطبایی ازدواج طناز طباطبایی دانلود بیوگرافی طناز طباطبایی بیوگرافی طناز طباطبایی ویکی پدیا بیوگرافی طناز طباطبایی و همسرش بیوگرافی طناز طباطبایی و خواهرش بیوگرافی طناز طباطبایی متولد بیوگرافی طناز طباطبایی در شاهگوش بیوگرافی طناز طباطبایی خواهر بهنوش طباطبایی بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی یک اردیبهشتی است.اردیبهشتی‌ها اصولا ساده‌پسند هستند و زمان زیادی را برای رسیدگی به خودشان صرف نمی‌کنند.

 

حسودند و حساس
متولدان این ماه بهاری به حسود بودن و داشتن حس مالکیت نسبت به داشته‌های زندگی‌شان معروف هستند. به همین دلیل از آدم‌های اطراف و چیزهای باارزشی که در زندگی دارند به‌شدت محافظت می‌کنند. ساناز در پاسخ به این ویژگی اردیبهشتی‌ها می‌گوید: « من تا به حال حسادتی از طناز در مورد خودم ندیدم اما اینکه آنها از عشق و داشته‌هایی که در زندگی دارند به سختی مراقبت می‌کنند درست است. او به یک‌سری مسائل در زندگی حساسیت خاصی دارد مثلا موفقیت‌هایش و نحوه اظهارنظر دیگران درباره تلاش‌هایش.
درست است که معمولا سکوت می‌کند و عکس‌العمل خاصی نشان نمی‌دهد اما تا ساعت‌ها در حال تجزیه و تحلیل ماجرا و عواقبش است. طناز مهربان است؛ خیلی مهربان اما کلا اعصاب ندارد (با خنده)، به علاوه او در بی‌تفاوت نشان دادن خود نسبت به آدم‌ها و شرایط استاد است اما در باطن حال و روزش چیز دیگری است. او خودش را یک زن واقعی و قدرتمند می‌داند و از این جهت هم به‌شدت احساس غرور می‌کند.»
طرفدار  سادگی
اردیبهشتی‌ها اصولا ساده‌پسند هستند و زمان زیادی را برای رسیدگی به خودشان صرف نمی‌کنند. این به این معنا نیست که نامرتب و بدشکل هستند برعکس آنها همیشه مرتب و شیک به نظر می‌رسند اما تلف کردن زمان برای کارهای بیهوده را دوست ندارند. از طرفی معتقدند زیبایی طبیعی چیز دیگری است. پس به دنبال تغییر در طبیعت نیستند و همه‌چیز را همان‌طور که هست دوست دارند.
عاشق بوی عطرهای قدیمی و طبیعی هستند. این ویژگی هم از طبیعت‌دوستی آنها سرچشمه می‌گیرد. ساناز دوست طناز طباطبایی می‌گوید: «این دختر لباس‌هایی خیلی ساده اما با سلیقه انتخاب می‌کند چرا که همیشه طرفدار پوشش‌های ساده است. طناز همیشه دوست دارد در لباس‌هایش راحت باشد تا جایی که نمی‌گذارد لباس‌هایی خیلی رنگی با پارچه‌های پر زرق و برق برایش بدوزند.» زن متولد اردیبهشت در هر شرایطی از عهده مشکلات احساسی و غیر احساسی زندگی خود برمی‌آید به همین دلیل کمتر بار مشکلات خود را به دوش دیگران می‌اندازد چون معتقد است مشکل من برای من است پس تا رسیدن به هدف و موفقیت، تمام تلاشش را می‌کند.
گاهی لجباز می‌شود
اردیبهشتی‌ها برای دیگران احترام زیادی قائل هستند و در قبالش دوست دارند همه با آنها محترم باشند و به اصطلاح پای‌شان را از گلیم‌شان درازتر نکنند. از خصوصیات دیگر آنها تاب نیاوردن در شرایط سخت برای گرفتن تصمیمی عجولانه یا به قول معروف در منگنه گذاشتن است. ساناز فرهنگ در این باره می‌گوید: «یکی از رفتارهایی که طناز را عصبانی می‌کند دقیقا همین است.
از هر کاری که عجله‌ای و پراسترس باشد فرار می‌کند و حتی حاضر به امتحان کردنش نیست.» متولدان این ماه در کنار مهربان و صبور بودن‌شان تحت شرایطی به‌شدت لجباز می‌شوند. تنها شرایطی که دیگر به حرف منطق و عقل‌شان گوش نمی‌کنند و با سکوت به لجبازی‌شان ادامه می‌دهند. ویژگی‌ای که دوست طناز طباطبایی درباره‌اش می‌گوید: «شاید در سال یک یا نهایت دو بار طناز را این‌چنین ببینیم اما خودش هم معتقد است این لجبازی که گاهی پررنگ می‌شود از کودکی با اوست. از طرفی تنبلی و بی‌مسئولیتی آدم‌ها به‌شدت او را به‌هم می‌ریزد چرا که خودش همیشه مراقب است کارهایش سر موقع و منظم انجام شود.»


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی