سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی

جوک خنده دار ، جوک و اس ام اس های خنده دار فروردین 94

جوک فروردین 94 , جک فروردین 94 , اس ام اس خنده دار فروردین 94 , لطیفه فروردین 94

جوک و اس ام اس

sms & joke

پیرمرده دم‌ عابر کارتشو‌ داده به من

میگه موجودی بگیر برام

براش گرفتم ، میگم ۵ هزار تومنه پدر جان

گفت خاک بر اون سرت کنن با این موجودی گرفتنت و رفت :|

جوک و اس ام اس

sms & joke

ﺍﯾﻦ ﮐﻪ شوهرتون ﭘﯿﮑﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﯾﺎ پورشه ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :

.

.

.

بلهههههه درست حدس زدین

مهم اینه که شوهر داشته باشین :)

جوک و اس ام اس

sms & joke

از عید و عید دیدنى یه جمله یادمه اونم اینه که

“صبر کن برسیم خونه من میدونم و تو”

جوک و اس ام اس

sms & joke

یه تبلیغ خوندم داغونم کرد

.

.

.

روغن مار ، صد در صد گیاهی

جوک و اس ام اس

sms & joke

بابا ناموسن شبیه عکسای پروفایلتون باشید

.

.

.

بنزین لیتری هزار تومنه الکی مارو این ور اون ور نکشید

جوک و اس ام اس

sms & joke

ﻃﺮﺯ ﺗﻬﯿﻪ بستنی ﭼﯿﻨﯽ :

مواد لازم:

是一个百分点但由于缺乏必

有一有哪些

طرز تهیه:

是一个国家的发展与进步发展了一

和社会事业单位工作人员说你看是

是一个

ﻓﻘﻂ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ 了我也没 ﺭﺍ ﺯﯾﺎﺩ ﻫﻢ ﻧﺰﻧﯿﺪ.

ﺍﻟﺒﺘﻪ 了他的人 ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ .

جوک و اس ام اس

sms & joke

ﺁﺭﺯﻭﻳﻢ ﺩﺭﺳﺎﻝ 94 ﺍﻳﻨﻪ ﻛﻪ

.

.

.

ﺁﺭﺯﻭ ﻫﺎﻱ ﺳﺎﻝ 93 ﻡ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﺸﻪ ﻛﻪ ﺳﺎﻝ 92 ﺁﺭﺯﻭ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ :)

جوک و اس ام اس

sms & joke

دیشب به مامانم میگم یه دختری هست خیلی منو دوست داره چیکار کنم…؟

میگه بیخیالش شو… میگم چرا ؟

میگه چون کسی ک تو رو دوست داره حتما یه ایرادی داره.. !

خداییش تا حالا تو زندگیم انقدر قانع نشده بودم … :|

جوک و اس ام اس

sms & joke

2+

.

.

.

برای این سن فقط مای بیبی داریم میخوای؟

جوک و اس ام اس

sms & joke

یکی از دلایلی که تا حالا من ازدواج نکردم اینه که

.

.

.

دلم میسوزه واسه اون بچه ای که من قراره تربیتش کنم :|

جوک و اس ام اس

sms & joke

ﺑﺎ مخاطب خاصم ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ

ﻧﻤﻜﺪﻭﻧﺶ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﭽﻮﻧﺪﻧﻴﺎ ﺑﻮﺩ

ﻫﻲ ﺗﻜﻮﻧﺶ ﻣﻴﺪﺍﺩ، ﻧﻤﻚ ﻧﻤﻴﻮﻣﺪ

ﺧﻴﻠﻲ ﺁﺭﻭﻡ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﭙﻴﭽﻮﻧﺶ

ﺍﻭﻧﻢ ﺍﻭﻝ ﻳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺑﺮﺵ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻧﻤﻜﺪﻭﻧﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺗﻮ ﻛﻴﻔﺶ

ﻫﻴﭽﻲ ﺩﻳﮕﻪ، ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ تعطیل کرد پرنده فروشی زد

ﻣﻨﻢ ﻛﻪ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﺗﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﻛﻔﮕﻴﺮ ﭼﻤﻦ ﻣﻴﺨﻮﺭﻡ

جوک و اس ام اس

sms & joke

تو داروخونه بودم یه دختره اومد درجه تب میخواست

فروشنده گفت دیجیتالیشو دارم که در صورت تب بالا زنگ میزنه

.

.

.

دختره برگشت گفت به گوشیم زنگ میزنه یا به تلفن خونمون !

هیچی دیگه دکتره با نفس مصنوعی هم برنگشت …

جوک و اس ام اس

sms & joke

پدرسگ نریخته، چیست؟

اصطلاحی که ایرانیان بعد از گرفتن موجودی کارت خود به کار میبرند !

جوک و اس ام اس

sms & joke

این خارجیا واسه چی انقد درخت کریسمسشونو تزیین میکنن ولی نمی خورنش؟

ما هر سال هفت سینمونو تا تهش میخوریم

یه فامیل داریم ماهی قرمزاشم میخوره

جوک و اس ام اس

sms & joke

از مراسم قبل از ازدواج

می تونم عوض کردن سیم کارت رو نام ببرم!

جوک و اس ام اس

sms & joke

تو کلاس به دختره گفتم میخوام بیام خواستگاریت

تا میخواستم بگم الکی مثلا غش کرد

بعد بهوش اومد داره برای خواستگاری خودشو اماده میکنه

.

.

.

این سازنده الکی مثلا کجاست بترکونمش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی