سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی

فال روزانه امروز 1 مرداد 95 برای تمام ها+ فال ماه تولد امروز 1 مرداد 1395

فال روزانه&ماه تولد&فال امروز

ورد فان »» برای مشاهده فاله روزانه ماه تولد خود به ادامه مطلب مراجعه کنید

فال ماه فروردین&نماد ماه فرودین

فال روزانه متولدین فروردین ماه

ماه پیش اعتماد به نفس پایینی داشتید، اما حالا همه چیز در حال تغییر است و رو به بهبودی می رود.روش بر خورد شما یک باره تغییر نخواهد کرد، اما هر روز که می گذرد احساس به مراتب بهتری خواهید داشت. بگذارید اتفاقات پیش روی شما روش طبیعی خود را طی کند و مطمئن باشید که روزهای بهتری در راه اند. خودتان را باور داشته باشید. راهکار های خود را به کار بگیرید تا بتوانید ابرهای شک و تردید را کنار بزنید.

فال ماه اردیبهشت &نماد ماه اردیبهشت

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

حالا در کوچه ی خاطرات پرسه می زنید و درگیر احساسات تان هستید. اگر حواس تان را جمع نکنید ممکن است در زمان گذشته به دام بیفتید. افکار و اعتقادات دوران کودکی تان را کنار بگذارید، به ویژه اگر چسبیدن به این افکار نگرانی های تان را زیاد می کند. یادتان باشد که اکنون فرصت های زیادی پیش روی شماست، پس با یک لبخند زدن شروع کنید و همه ی اراده و توان تان را به کار بگیرید تا بر ترس های تان غلبه کنید.

فال ماه خرداد&نماد ماه خرداد

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز با خواهر و برادر و یا با یکی از دوستان نزدیکتان کشمکش خواهید داشت. اماهرگز نگذارید که این اتفاق تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌ لنگه ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش کنید که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته برایتان شیرین‌تر است.

فال ماه تیر& نماد ماه تیر

فال روزانه متولدین تیر ماه

این روزها سازمان دادن  افکارتان برای آینده فقط تفریح و سرگرمی‌تان شده است. اخیرا تجربه هایی داشته‌اید که شما را از عادت‌ها و ساختارهای گذشته تان آزاد کرده‌اند. اکنون شما باید به مراحل بعدی بروید، ولی شخصی از راه می‌رسد که با دادن جواب "منفی" جلوی پایتان سنگ می‌اندازد.ولی از طرف دیگ شما فقط انتظار دارید جواب مثبت بشنوید! الان دیگر وقت سئوال و جواب کردن نیست!! خودتان دست به کار شده و شروع به کار کنید.

فال ماه مرداد& نماد ماه مرداد

فال روزانه متولدین مرداد ماه

اکنون برنامه ی مشخصی دارید و هیچ چیزی نمی تواند سد راه شما برای رسیدن به هدف تان شود. فقط مشکل این جاست که شما فکر می کنید شکست ناپذیر هستید، اما در واقعیت این طور نیست. اگر بتوانید خودتان را با تغییراتی که در مسیر اتفاق می افتد وقف دهید، آن وقت این امکان وجود دارد که بزرگ ترین رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. بد نیست که با خوش بینی به واقعیت نگاه کنید، اما برای رسیدن به موفقیت هرگز عجله نکنید.

فال ماه شهریور & نماد ماه شهریور

فال روزانه متولدین شهریور ماه

اگر متوجه شوید که کسی دارد بخش مهمی از اطلاعات را از شما پنهان می کند ممکن است اذیت شوید، اما این قابلیت را دارید که اوضاع را تحت کنترل خودتان در ییاورید. اعتماد به نفس بالایی داشته باشید تا همه چیز عوض شود، پس به توانایی هایتان شک نکنید. اکنون به شما پیشنهاد می شود که به بخش های پنهان ذهن تان رجوع کنید و ببینید ضمیر ناخودآگاه تان به شما چه می گوید. می توانید خوشبختی را از جاهایی پیدا کنید که اصلا انتظارش را  نداشته باشید.

فال ماه مهر&فال روزانه&نماد ماه مهر

فال روزانه متولدین مهر ماه

دل تان می خواهد که با دوستان تان وقت بگذرانید. البته به نظر می رسد که دوستان تان کارشان را جدی نگرفته اند. اما حالا اگر به جمع دوستان بپیوندید اشکالی ندارد، زیرا نمی توانند بر کارآمدی شما تأثیر داشته باشند. اکنون می توانید از همین لحظه ای که در آن هستید لذت ببرید، اما حواس تان باشد که چشم از آینده برندارید.

فال ماه آبان&فال روزانه&نماد ماه ابان

فال روزانه متولدین آبان ماه

شاید دیگران از شما انتظار داشته باشند که کار های تان را به خاطر آن ها کنار بگذارید، حالا که این موضوع را متوجه شده اید ممکن است نگران و پریشان شوید. اگر کسی از شما کمک بخواهد از صمیم قلب دست یاری به سوی او دراز خواهید کرد. اما با همه ی این ها دوست ندارید که اطرافیان تان به خاطر خواسته های شان شما را در فشار قرار دهند. پس لزومی ندارد که به هر درخواستی جواب مثبت دهید. نگذارید که دیگران ازخوبی ها و بخشندگی شما سوء استفاده کنند. اول از همه بایدکار های تان را بررسی کنید و پاسخ طرف مقابل را بدهید.

فال ماه اذر&فال روزانه&نمادماه آذر

فال روزانه متولدین آذر ماه

اکنون برای این که از عمل کردن به قول هایی که داده اید فرار کنید می خواهید به رویاهای غیر واقعی فکر کنید. شاید قصد و نیت بدی نداشته باشید، اما موضوع این است که مهلت زیادی ندارید و هنوز نمی دانید که چه طور باید به تعهدات تان عمل کنید. حتی یک چیز کوچک ممکن است به یک موضوع جدی تبدیل شود. راهکاری را که در پیش گرفته اید یک باره تغییر ندهید، چند روزی صبر کنید ببینید چه پیش می آید.

فال ماه دی&فال روزانه& نماد ماه دی

فال روزانه متولدین دی ماه

شاید به مسیریکه دره پیش دارید اعتماد داشته باشید، اما این را  بدانید که احتمال لغزش وجودارد، پس سرعت تان را حفظ کنید و عجله نکنید. شجاعت بیهوده از خود نشان ندهید و بی احتیاطی نکنید.همین خوب است که رویاهای تان را باور دارید، اما زیاده روی ممکن است نتایج نامطلوبی به بار آورد. سعی کنید به هر یک از قدم های تان که بر میدارید خوب فکر کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید. البته یادتان نرود که آهسته و پیوسته حرکت کنید.

فال ماه بهمن& فال روزانه&نماد ماه بهمن

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز اطرافیان تان در کارهای شما نقش دارند و شاید از بعضی رفتارهای آن ها ناراحت شوید.الان بیش از هر چیز دیگری به صداقت نیاز دارید، اما احساس تان به شما می گوید که صداقتی در روابط تان وجود ندارد. البته بهتر است باور کنید که دیگران تمام تلاش شان را می کنند تا مفید باشند. از انتظارات تان کوتاه بیایید و به همین چیزهایی که دارید قانع باشید.

فال ماه اسفند&فال روزانه&نماد ماه اسفند

فال روزانه متولدین اسفند ماه

دل تان می خواهد که کمی اوقات فراغت داشته باشید، اما کارهای زیادی دارید که باید انجام شان دهید. بهتر است برای این که به دام رویاهای تان نیفتید خودتان را سرگرم وظایف تان کنید یا به دیگران کمک کنید. یادتان باشد که به خاطر تعهدات تان گله و شکایت نکنید. فقط کافی است یک لبخند بزنید و دست به کار شوید. اگر اکنون به وظایف تان برسید، در پایان روز می توانید به امور دلخواه تان بپردازید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی