سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی
چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴


اس ام اس روز عرفه 94 + پیامک تبریک روز عرفه 94


*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

از پنجره ی روزگار به درخت عمر که مینگرم

خوشتر از یاد خداوند ثمری نیست

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

خوشا دل سپردن به عشق خدایی

ز قید هوس های دنیا رهایی

خوشا، از گناهان همه توبه کردن

به درگاه حق، نیمه شب، چهر سایی

خوشا بر فراز جهان پر گشودن

گذشتن ز خودبینی و خود نمایی

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

بار الها! دفتر جرم مرا روز جزاباز مکن

من به امید عطای تو خطا کار شدم . . .

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

یا رب رو سیاهم مکنی

محتاج گدا و پادشاهم مکنی

مو سیه ام کردی به رحمت خویش

با موی سپید رو سیاهم مکنی . . .

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم

رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست

سخت کار ما بود کز ما خدا برگشته است

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

خدایا من چه سازم خسته ی راهی درازم

نه فرهادم که مرُد از داغ شیرین، نه ایوبم که با دنیا بسازم

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

آن‌گاه که جان ها و اندیشه ها از نسیم فرح‌بخش نام و یادت سرشار است

بگذار در برکه عرفه، خود را از زنگار غفلت و معصیت شست‌وشو دهیم . . .

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

در سکوتی که دلت دست دعا باز نمود

یاد ما باش که محتاج دعاییم هنوز

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

می‎خواهم در ابری‎ترین لحظه‎ها فریاد بزنم

و از باران عرفه سیراب شوم . . .

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

خدایا دیده ای بینا به من ده

دلی پر شور و بی پروا به من ده

دستم از هر چیز خالیست

دلی سرشار چون دریا به من ده

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

یا رب ز گناه زشت خود منفعلم

وز قول بد و فعل بد خود خجلم

فیضی به دلم ز عالم قدس رسان

تا محو شود خیال باطل ز دلم

*** پیامک های زیبا ویژه روزه عرفه ۹۴ ***

 

روز نیایش و روز بارش چشم های خاکیان بر شما آسمانیان مبارک باد

و التماس دعا در لحظات قشنگ خلوتتان . . .

منبع : ارا ک فانی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی