سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی

اس ام اس عکس مدل لباس مدل مو جوک

سایت تفریحی اراک فانی
فال روزانه مدل لباس مدل مو جوک
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۷ - علی صفری
    عالی
سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ

اس ام اس عاشقانه شهریور 94

اس ام اس عاشقانه شهریور 94

اس ام اس عاشقانه التیام بخش

بخند

ساحل دل من کمی موج می خواهد. موج خنده هایت

تا بهم ریزد تمام نظم شن ریزه ها را

.

.

.

.

همیشه غرورت را برای عشقت بده نه این که عشقت را برای غرورت بدهی

.

.

اس ام اس عاشقانه التیام بخش

Healing love sms

.

.

عشق یعنی وقتی که میخواهی به خانه برسانیش دنبال خیابان های پرترافیک بگردی تا چند دقیقه بیشتر پیشش باشی …

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

سلامتی اونی که الان پیشم نیست اما یادش شوق ادامه زندگی من است …

.

.

اس ام اس عاشقانه التیام بخش

.

.

این را می نویسم نگه دار برای روزی که پیشت نیستم

همیشه به یادت هستم. مراقب خودت باش …

.

.

اس ام اس عاشقانه التیام بخش

joke4u.ir love sms

.

.

هر روز تو را به خدا می سپردم اما دریغ که تو که گمان کردی من تو را به دیگری سپرده ام

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

من برایت مانند قند در چای می مانم. خودم را آب می کنم تا تو شیرین بمانی

.

.

اس ام اس عاشقانه التیام بخش

.

.

خشت دیوار دلت بودم که مرا خراب کردی

حال خاک پایت شده ام. این هم زیباست. عاشقانه ها زیباست

.

.

پیامک عاشقانه التیام بخش

.

.

سخت است

تو چشم بگذاری

من قایم شوم

تو دیگری را پیدا کنی

چه رسم مزخرفیست این بازی های کودکی

بیا و مرحمی باش بر قلب مجروحم

من که جز تو مرهمی ندارم برای دل خسته خویش

.

.

اس ام اس عاشقانه التیام بخش

.

.

خاطرات را نباید دور انداخت باید سازش کرد. تا فراموش میکنی قلبت بلند می گوید یـــــــــــــادم …

.

.

اس ام اس عاشقانه التیام

.

.

عشق یعنی تمام دغدغه ات این باشد که کی می گوید بمیر تا بمیرم در راه عشقش و دم نزنم

.

.

اس ام اس عاشقانه التیام بخش

Healing love sms

.

.

باران قبلی دستم در دستانش بود

اما این باران دستش در دست کسی دیگر است زیر اشک های بارانی من

شاید باران قبلی اشک های دل او بود نه شادی با هم بودن های من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی